SIA “Himalaya Wellness Latvia” 2021.gadā strādājis ar 8,47 milj. EUR apgrozījumu un 2,7 milj. EUR zaudējumiem. Lursoft dati rāda, ka “Himalaya” zīmola preču vairumtirgotāja apgrozījums aizvadītā gada laikā sarucis par 16,8%, savukārt ar zaudējumiem tas strādājis jau trešo gadu pēc kārtas. “Tas pamatā saistīts ar saražotās preces derīguma termiņa beigām, ko ietekmēja Covid-19 ieviestie tirdzniecības ierobežojumi, tādējādi radot apstākļus, kad nav iespējams pārdot preci gala patērētājam vai arī pārdot preces ar zemāku uzcenojumu,” par zaudējumu rašanās iemesliem skaidro SIA “Himalaya Wellness Latvia”.
Šogad SIA “Himalaya Wellness Latvia” turpina preču vairumtirdzniecību Latvijā un Eiropas valstīs, paredzot, ka apgrozījums atcelto Covid-19 ierobežojumu dēļ būtiski palielināsies. To uzņēmums konstatējis jau 2021.gada pārskata iesniegšanas brīdī. “Šie rezultāti galvenokārt tiek sasniegti preču vairumtirdzniecības optimizēšanas rezultātā, kur liels uzsvars tiek likts uz sadarbības ilgtspējību ar klientiem. Uzņēmuma vadība būtisku uzsvaru liek uz pārdošanas un administrēšanas izmaksu optimizēšanu, lai uzlabotu peļņas rādītājus, tāpat arī tiks turpināti iegūtās tirgus daļas palielināšanas pasākumi, vidējā termiņā nodrošinot apgrozījuma un peļņas rādītāju uzlabošanos,” vadības ziņojumā skaidro SIA “Himalaya Wellness Latvia”.
Lursoft dati rāda, ka vairumtirgotājs SIA “Himalaya Wellness Latvia” Latvijā reģistrēts 2005.gadā, tā pamatkapitālu veido 1,9 milj. EUR.
Pērn Kaimanu salās reģistrētajam Himalaya Global Holdings Ltd. piederošais uzņēmums nodrošināja 21 darba vietu.