Sāļo uzkodu vairumtirgotājs SIA Latvian Snacks aizvadīto gadu raksturo kā neapmierinošu. Uzņēmuma vadība norāda, ka 2012.gadā kopējais tirdzniecības apjoma palielinājums uzkodu tirgū, salīdzinot ar 2011.gadu, ir samazinājies par 2%. Sāļajām uzkodām tirdzniecības apjoms sarucis par 10%, savukārt saldajām palielinājies par 48%. Uzņēmuma vadība min, ka tirdzniecības apjomu izmaiņas skaidrojamas ar konkurentu aktivitātēm un tirgus situācijas izmaiņām.
SIA Latvian Snacks, neskatoties uz tirgus daļas samazinājumu par 3,6%, aizvadītajā gadā saglabājis otro vietu Latvijas sāļo uzkodu tirgū.
SIA Latvian Snacks neto apgrozījumu sastādījis 3,471 milj.Ls, kas, salīdzinājumā ar 2011.gadu, ir pieaugums par 2,15%. Pārskata gadu vairumtirgotājs noslēdzis ar 909,656 tūkst.Ls zaudējumiem, kas ir par 449,929 tūkst.Ls lielāki nekā 2011.gadā.
Uzņēmuma turpmākās attīstības mērķis ir saglabāt augstu vietu sāļo uzkodu tirgū, kā arī attīstīt bezalkoholisko dzērienu tirdzniecību Latvijas teritorijā. Tāpat arī iecerēts turpināt sakārtot pārdošanas struktūru atbilstoši tirgus dinamikai, optimizēt izmaksas un panākt uzņēmuma turpmāko darbību ar peļņu.
SIA Latvian Snacks darbojas jau kopš 1995.gada, uzņēmuma vienīgais īpašnieks ir igauņu PepsiCo Eesti.