Iepakojamo materiālu vairumtirgotāja, kombinēto garšvielu maisījumu, aromātu un garšas stabilizētāju tirgotāja SIA “Baltic Pack” apgrozījuma pieaugumu pagājušajā gadā ietekmēja dažu preču grupu pārdošanas apjoma palielinājums, kā arī globālā cena. Skatoties dažādu preču grupu pārdošanas apjomus 2022. gadā, uzņēmums secina, ka sankciju ietekme skārusi dzērienu un saldumu ražotājus, tāpēc ir vērojams pārtikas aromātu apjomu samazinājums. Tikmēr iepakojuma grupas pārdošanas apjoma palielināšanās ļāva sasniegt esošo apgrozījumu.
Lursoft dati rāda, ka 2022. gadā SIA “Baltic Pack” apgrozīja 3,77 milj. EUR, kas ir par 9,17% vairāk nekā gadu iepriekš. Pšrskata gadu vairumtirgotājs noslēdzis ar 118,52 tūkst. EUR peļņu pēc nodokļu nomaksas.
Pārskata gadā SIA “Baltic Pack” turpināja veiksmīgi sadarboties ar Latvijas lielākajiem gaļas un piena pārstrādes uzņēmumiem (Meat Union, GPU Nākotne, Preiļu siers, Latgales Piens, Rīgas Piena kombināts u.c.). Pārtikas aromātu pārdošanas apjomiem ik gadu esot pastāvīgs pieaugums pateicoties sadarbībai ar ilggadējiem partneriem AS “Orkla Latvija” un AS “Latvijas balzams”.
SIA “Baltic Pack” reģistrēts 1997.gadā un pieder lietuviešu UAB “Baltic Pack” (80%) un Raitim Glāzniekam (20%). Pērn uzņēmumā strādāja 12 darbinieki.