SIA Cido Grupa kopējais neto apgrozījums 2012.gadā pieaudzis par 4,51% līdz 34,731 milj.Ls. Kā norāda uzņēmuma vadība, pieaugums panākts galvenokārt uz eksporta rēķina, jo apgrozījums Latvijas tirgū saglabājies iepriekšējā gada līmenī.
Aizvadītajā gadā sulu, nektāru un sulu dzērienu kategorijā Cido zīmola tirgus daļa augusi par 4%, savukārt ūdens kategorijā zīmols Mangaļi saglabājis vadošās pozīcijas. To nodrošinājusi veiksmīgi ieviestā jaunā dabīgā minerālūdens Mangaļi 3 ieviešana tirgū. Savukārt bezalkoholisko dzērienu apgrozījuma pieaugumu veicinājusi arī jaunā atspirdzinošā dzēriena ENJOY ieviešana, kas strauji iekaroja patērētāju popularitāti.
2012.gadā alus kategorijā zīmolu Lāčplēsis un Līvu tirgus daļas augušas attiecīgi par 1 un 0,4 procentpunktiem. Lāčplēsis zīmols pērn sasniedzis lielāko tirgus daļu tā vēsturē – 7,9%, tādejādi vēl vairāk nostiprinot savas pozīcijas alus tirgū, savukārt Līvu alus gadu noslēdzis ar 10,7% lielu tirgus daļu.
Pārskata gadu SIA Cido Grupa noslēgusi ar 22,622 tūkst.Ls zaudējumiem pretstatā 925,001 tūkst.Ls peļņai 2011.gadā.
Līdz ar nelielu gaidāmo ekonomikas pieaugumu, 2013.gadā SIA Cido Grupa plāno saglabāt un nostiprināt savu preču zīmju tirgus pozīcijas Latvijas dzērienu tirgū. Kā norāda uzņēmuma vadība, ņemot vērā izejvielu un energoresursu sadārdzinājumu, galvenais uzņēmuma izaicinājums būšot kvalitatīvu produktu piedāvājums, kas atbilst šā brīža pieprasījumam.
SIA Cido Grupa darbojas kopš 1994.gada, uzņēmuma lielākais kapitāldaļu turētājs ir Dānijas Royal Unibrew A/S.