SIA “Orkla Foods Latvija”, kas līdz 2015. gada beigām bija zināma ar nosaukumu “Spilva”, pērn palielinājusi apgrozījumu par 15,46%, rādītājam sasniedzot 25,78 milj. EUR. Pēc tam, kad 2021. gadā SIA “Orkla Foods Latvija” strādāja ar 0,7 milj. EUR zaudējumiem, pērn pēc nodokļu nomaksas gūta 2,8 milj. EUR peļņa. Peļņas pieaugums pret 2021. gadu saistīts ar vienreizēju nekustamā īpašuma pārdošanas darījumu 2022. gadā.
Lursoft dati rāda, ka 2022. gadā SIA “Orkla Foods Latvija” ar darba vietām nodrošināja 113 darbiniekus. Uzņēmums nodokļu iemaksās valsts kopbudžetā pērn samaksājis 2,85 milj. EUR.
Pagājušajā gadā SIA “Orkla Foods Latvija” turpināja ieguldīt ilgtspējīgā ražošanas procesu attīstībā, ieviešot plašāku ražošanas automatizāciju, veicinot energoefektivitāti, uzlabojot darba vidi un infrastruktūru, kā arī jaunu produktu izstrādē. “Spilva” ražotnē kapacitātes palielināšanai 2022. gadā veiktas 198 tūkst. EUR lielas investīcijas, uzstādot piecu-galvu produktu pildītājus iepriekšējo divu-galvu pildītāju vietā. Šie pildītāji tiek izmantoti dārzeņu produktu, sinepju un mārrutku pildīšanai burkās. Šāda investīcija uzņēmumam ļauj palielināt produktu fasēšanas kapacitāti un ražošanas produktivitāti, kā arī samazināt ražošanas zudumus pateicoties precīzākai produkta svara dozēšanai.
Iesniegtajā vadības ziņojumā norādīts, ka 2022. gadā “Spilva” ražotnē veiktas arī 98 tūkst. EUR lielas investīcijas majonēžu kastu locīšanas iekārtas iegādē, kas ļauj samazināt roku darbu. Tāpat arī veikta divu vārāmo katlu nomaiņa, investējot 182 tūkst. EUR.
2022. gadā SIA “Orkla Foods Latvija” Latvijas tirgū laida 25 jaunus un atjauninātus produktus tomātu, citu mērču, dresingu, ievārījumu, konservēto produktu, dzērienu un gatavo maltīšu kategorijās.