Baltijas vadošā alkoholisko dzērienu ražotāja AS “Amber Latvijas balzams” apgrozījums 2022. gadā sasniedza 108,1 milj. EUR, kas ir par 37,7% vairāk nekā attiecīgajā periodā 2021. gadā. Apgrozījuma pieaugums galvenokārt saistīts ar ekonomiskās situācijas uzlabošanos, kā arī Covid-19 pandēmijas ierobežojumu atvieglošanu, kas pozitīvi ietekmējis saražotās produkcijas apjoma pieaugumu. Savā gada pārskatā AS “Amber Latvijas balzams” norādījis, ka pozitīvu ietekmi atstāja arī veiktās pārdošanas cenu pārskatīšanas aktivitātes.
Lursoft pieejamais gada pārskats rāda, ka 2022. gadu AS “Amber Latvijas balzams” noslēdza ar 6,33 milj. EUR peļņu pēc nodokļu nomaksas (2021. gadā – 8,73 milj. EUR). Ietekmi uz uzņēmuma peļņu atstājis galveno izejvielu sadārdzinājums, stikla nepietiekamība Eiropā un tā pašizmaksas pieaugums, izmaksu cenu pieaugums strauji augošas vispārējās inflācijas ietekmē, iepirkto energoresursu, kā arī atalgojuma izmaksu pieaugums. Jānorāda, ka aizvadītajā gadā AS “Amber Latvijas balzams” bija darba devējs 608 darbiniekiem. Uzņēmums VID administrētajos nodokļos 2022. gadā samaksāja 86,87 milj. EUR, tostarp 3,3 milj. EUR valsts sociālās apdrošināšanas obligātajās iemaksās un 1,68 milj. EUR iedzīvotāju ienākuma nodoklī.
2022. gadā AS “Amber Latvijas balzams” turpināja veikt ieguldījumus ražošanas attīstībā, īpašu uzmanību pievēršot efektivitātes un pielāgošanas spējas paaugstināšanai, kā arī zemo izmaksu bāzes saglabāšanai.
AS “Amber Latvijas balzams” ražo vairāk nekā 100 dažādu zīmolu dzērienus. Uzņēmuma ražotā produkcija ar Amber Beverage Group un Stoli Group starpniecību, kā arī tiešā eksporta ceļā tiek pārdota gandrīz visos pasaules reģionos.