Alus un bezalkoholisko dzērienu ražotājs SIA “Bauskas alus” iesniegtajā pārskatā norādījis, ka pērn, pateicoties pieaugošai produktu pieejamībai mazumtirdzniecībā, uzņēmuma alus pārdošanas apjoms dekalitros 2022. gadā pieaudzis par 3,5%. Tas saistīts gan ar pieaugošiem pārdošanas apjomiem pēc Covid-19 pandēmijas, gan arī ar pircēju pieprasījumu. Tiesa, lielas inflācijas un izejmateriālu cenu pieauguma dēļ SIA “Bauskas alus” peļņa, salīdzinot ar 2021. gadu, samazinājusies.
Lursoft pieejamais gada pārskats rāda, ka 2022. gadā SIA “Bauskas alus” apgrozīja 7,3 milj. EUR (+5,74% pret 2021. gadu), savukārt peļņa pēc nodokļiem samazinājusies par 16,42%, sarūkot līdz 2,11 milj. EUR. Pagājušajā gadā SIA “Bauskas alus” nodokļos valsts kopbudžetā samaksājis 2,25 milj. EUR, tostarp 0,3 milj. EUR valsts sociālās apdrošināšanas obligātajās iemaksās un 0,15 milj. EUR iedzīvotāju ienākuma nodoklī. Lursoft dati rāda, ka pērn uzņēmumā strādāja 61 darbinieks. Pagājušajā gadā ražotājam bija arī četri nelieli mazumtirdzniecības veikali Bauskā un Rīgā, kuros tiek realizēta uzņēmuma ražotā produkcija.
2023. gadā SIA “Bauskas alus” darbība galvenokārt tiks koncentrēta uz pārdošanas apjomu palielināšanu visos tirgus segmentos. Plānots turpināt ilgtermiņa ieguldījumus ražošanas jaudas, efektivitātes un produktu kvalitātes paaugstināšanā.
1999. gadā reģistrētā SIA “Bauskas alus” kapitāldaļu turētājs ir SIA “Lāčplēša alus”, kas, savukārt, pieder SIA “Cido Grupa”.