“The Body Shop” tirdzniecības zīmola un koncepcijas īpašnieka mazumtirdzniecības franšīzes partneris SIA “Bodybalt” 2023. gadā apgrozījis 4,76 milj. EUR un strādājis ar 41,14 tūkst. EUR zaudējumiem. Lursoft dati rāda, ka tirgotāja apgrozījuma pieaugums pērn veidoja 3,29%. Pēdējo reizi ar zaudējumiem SIA “Bodybalt” bija strādājis 2017. gadā.
Nākamajā finanšu gadā uzņēmuma galvenais darbības uzsvars tiks likts uz jaunā veikala koncepta “Workshop” ieviešanu Lietuvā, klientu plūsmas aktivizēšanu, kā arī jauna interneta veikala darbības uzsākšanu, kas palīdzēs īstenot izvirzītos pārdošanas plānus, papildu tam SIA “Bodybalt” strādā arī pie zīmola atpazīstamības.
2023. gada izskaņā SIA “Bodybalt” bija 7 veikali, tie visi atrodas Rīgas lielākajos tirdzniecības centros. Iesniegtajā vadības ziņojumā norādīts, ka tikpat veikalu ir arī uzņēmuma filiālei Lietuvā. Gan Latvijā, gan arī Lietuvā uzņēmumam darbojas interneta veikals. Jānorāda, ka 47,68% no SIA “Bodybalt” kopējā apgrozījuma 2023. gadā veidoja Latvijas tirgus, savukārt Lietuvas – 51,74%.
2004. gadā reģistrētā SIA “Bodybalt” kapitāldaļu turētājs ir somu Bodim Port Oy, kam pieder “The Body Shop” franšīzes tiesības uz Somijas, Igaunijas, Latvijas un Lietuvas valstu teritorijām. Pērn Latvijā reģistrētajā uzņēmumā bija nodarbināti 67 darbinieki.