SIA “Biļešu Serviss” apgrozījums 2023. gadā palielinājies līdz nepilniem 2 milj. EUR, savukārt peļņa pēc nodokļu nomaksas augusi līdz 0,88 milj. EUR, liecina “Lursoft IT” pieejamā informācija. Gada laikā SIA “Biļešu Serviss” apgrozījums audzis par 80,92%, bet peļņa par 140,63%. Jāpiebilst, ka augstāko apgrozījumu pirms Covid-19 pandēmijas uzņēmums sasniedzis 2018. gadā, kad apgrozīja 2,15 milj. EUR, tikmēr pērn gūtā peļņa bijusi visu laiku augstākais rezultāts kopš uzņēmuma dibināšanas.
“Jau otro gadu uzņēmuma darbību būtiski ietekmēja politiskā situācija, ko izraisīja kara darbība Ukrainā. Lai gan daudzi pasākumi tika atcelti vai pārcelti un uzņēmumam vajadzēja atrast labāko scenāriju, lai apmierinātu gan organizatoru, gan biļešu pircēju intereses, tomēr varēja novērot tendences, ka izklaides tirgus meklēja veidus, kā aizvietot iztrūkstošo Krievijas mākslinieku tirgus daļu,” teikts SIA “Biļešu Serviss” vadības ziņojumā, piebilstot, ka tas ne vienmēr izdevies veiksmīgi, tāpēc vairāki pasākumi tika atcelti neilgi pirms tā norises.
Pārskata periodā SIA “Biļešu Serviss” novērojis arī citu tendenci no biļešu pircēju puses – daudz rūpīgāku biļešu iegādes izvērtēšanu. Uzņēmums to skaidro ar ierobežojumiem Covid-19 laikā, augsto inflāciju un vispārējo ekonomisko situāciju valstī.
Ņemot vērā SIA “Biļešu Serviss” kapitāldaļu turētāja – igauņu AS “Piletilevi Group” – paplašināšanos, iegādājoties biļešu tirdzniecības uzņēmumus Polijā, Čehijā un Rumānijā, SIA “Biļešu Serviss” cerīgi skatās uz sinerģiju, ko Austrumeiropā varētu ienest šāda kooperācija. Tāpat uzņēmums plāno attīstīt tiešsaistes biļešu tirdzniecības sistēmas funkcionalitāti, lai nodrošinātu daudz pievilcīgāku pakalpojumu gan organizatoriem, gan gala patērētājiem.
“Lursoft IT” dati rāda, ka SIA “Biļešu Serviss” reģistrēts 2000. gadā. Pērn uzņēmumā strādāja 22 darbinieki, kapitālsabiedrībai nodokļu iemaksās valsts kopbudžetā samaksājot 0,55 milj. EUR.