SIA ZetCOM, kura pamatdarbība saistīta ar priekšapmaksas karšu izplatīšanu un mobilo sakaru pakalpojumu sniegšanu, izmantojot Amigo zīmolu, savā iesniegtajā pārskatā norāda, ka 2012.gadā Latvijas elektronisko sakaru tirgū turpinājusi valdīt asa konkurence un lielākie mobilo sakaru operatori fokusējās tieši zemo tarifu segmentā. Lai realizētu savu iepriekš izvirzīto mērķi, uzņēmums aizvadītajā gadā intensīvi strādājis pie Amigo un Amigo Pēcapmaksas piedāvājumu un pakalpojumu attīstīšanas. Uzņēmums ieviesis vairākus jaunus tarifu plānus – Amigo Zemcenu tarifs 1, Amigo Zemcenu tarifs 2. pateicoties jaunajiem tarifiem, būtiski palielinājies klientu izmantoto pakalpojumu daudzums – pieaudzis sarunu ilgums, vairāk tika sūtītas īsziņas u.c. pakalpojumi.
SIA ZetCOM apgrozījums 2012.gadā samazinājies par 3,93%, nokrītoties līdz 6,905 milj.Ls, savukārt peļņa sarukusi par 224,564 tūkst.Ls, noslīdot līdz 565,559 tūkst.Ls.
Šogad SIA ZetCOM paredzējis turpināt attīstīt pakalpojumu vadības procesus un izstrādāt risinājumus, lai palielinātu uzņēmuma darbības efektivitāti. Iecerēts optimizēt tirdzniecības procesu, lai nodrošinātu klientu skaita pieaugumu.
Lursoft pieejamā informācija rāda, ka SIA ZetCOM reģistrēts 2002.gadā un sākotnēji tā īpašnieki bijuši Guntars Paškevičs, Aleksa Nils un Uldis Zikmanis. Patlaban uzņēmuma kapitāldaļu turētājs ir Latvijas Mobilais Telefons, kura infrastruktūra arī tiek izmantota, lai Amigo klientiem nodrošinātu pakalpojumus.