Pārtikas, higiēnas, saimniecības un kosmētikas preču vairumtirgotājs SIA Baltā Bura pērn aizvadījis savu septiņpadsmito darbības gadu, kura laikā turpināts paplašināt klientu un piegādātāju tīklu, kā arī attīstīt pārdošanas tehnoloģiju.
Uzņēmuma vadība norāda, ka 2012.gada lielākais tehnoloģiskais projekts bijusi tehniskā modernizācija un inovācija – Baltā Bura ieviesusi jaunu pasūtījumu pieņemšanas programmu, kas ļauj pieņemt ne tikai pārdošanas pasūtījumus, bet arī sniegt merčendaizinga pakalpojumus. Pērn arī ieviests jauns WEB katalogs, kas ļauj visiem uzņēmuma klientiem pastāvīgi pasūtīt produktus, izmantojot internetu.
2012.gadā SIA Baltā Bura apgrozījumu veidojuši 54,984 milj.Ls, kas ir par 19,67% vairāk nekā 2011.gadā. Pieaugumu vadība skaidro ar jaunu sadarbības partneru piesaisti gan piegādātāju vidū, kas ļāvis preču klāstam pievienot vairākas jaunas grupas, gan arī klientu vidū Latvijā un ārvalstīs. Pārskata gadu SIA Baltā Bura noslēgusi ar 161,996 tūkst.Ls peļņu pēc nodokļiem.
SIA Baltā Bura dibināta 1996.gadā un izplata vairāk nekā 80 partneru produkciju, tostarp Henkel Latvija, 3M, Humana, Salamander u.c.