Pērn AS Cēsu alus turpinājusi attīstību gan pārstāvētajos dzērienu segmentos, gan investīciju jomā. Uzņēmums kopumā realizējis 72,4 milj.l lielu dzērienu apjomu, nodrošinot 33,610 milj.Ls apgrozījumu. Uzņēmuma peļņa pēc nodokļu nomaksas pērn bijusi 703,088 tūkst.Ls, kas ir par 315,984 tūkst.Ls vairāk nekā 2011.gadā.
Iesniegtajā pārskatā norādīts, ka nelabvēlīgo laika apstākļu dēļ 2012.gada vasaras sezonā kopējais alus tirgus apjoms Latvijā samazinājās par 5%, bet, pateicoties jauniem produktiem un inovācijām, Cēsu alus aizvadītajā gadā spējis nodrošināt 30% tirgus daļu alus segmentā. Kā veiksmīgākais alus zīmols Latvijas Tirgotāju asociācijas vērtējumā pērn atzīts Cēsu Nefiltrētais, saņemot Gada Preces apbalvojumu.
2012.gadā Cēsu alus būtiski kāpinājis arī eksporta apjomus gan grupas uzņēmumu līmenī, gan ārpus koncerna. Kopējais eksporta apjoms 2012.gadā, salīdzinājumā ar iepriekšējo gadu, pieauga par 18%. Turpinot ilgtermiņa investīciju programmu, pērn AS Cēsu alus ražošanā ieguldījis 768,8 tūkst.Ls, turpinot investīcijas ražošanas iekārtu efektivizācijā un modernizācijā, šogad paredzēts ražošanas attīstībā ieguldīt 670 tūkst.Ls.