SIA Lindex Latvia savā iesniegtajā gada pārskatā norāda, ka uzņēmuma tirdzniecības ieņēmumu sadalījums aizvadītajā gadā bijis nevienmērīgs – lielākie ieņēmumi gūti gada otrajā pusē un Ziemassvētku laikā. Nevienmērīgums tirdzniecībā saistīts ar preču sezonalitāti un izpārdošanas kampaņām. Uzņēmuma vadība arī norāda, ka īsā laika posmā apģērbu tirgu galvenokārt ietekmē tādi faktori, kā patēriņam atvēlētie līdzekļi, mājsaimniecības rīcībā esošie ienākumi, izmaiņas modes tirgū, laika apstākļi, kā arī, nenoliedzami, konkurence. Visi šie faktori lielākoties ietekmē sieviešu un bērnu apģērbu tirdzniecību, kamēr apakšveļas tirdzniecība nav tik atkarīga no ekonomiskās situācijas, modes un laika apstākļiem. SIA Lindex Latvia vadība arī atzīmē, ka 2012.gada rudenī Latvijas tirgū ienāca pasaules slavenais apģērbu zīmols Hennes&Mauritz, atverot Rīgā vairākus veikalus.
2012.gadā SIA Lindex Latvia apgrozījumu veidojuši 4,613 milj.Ls, savukārt peļņa pēc nodokļiem bijusi 338,827 tūkst.Ls. Salīdzinot ar 2011.gadu, pērn mazumtirgotāja apgrozījums pieaudzis par 11,88%, bet peļņa par 130,34%.
Šogad SIA Lindex Latvia paredzējis veikt pasākumus veikalu darbības optimizēšanā un tirgus pozīciju saglabāšanā, pārskatot darbības procesus, optimizējot izmaksas un paaugstinot efektivitāti, kā arī lielu uzmanību pievēršot aktivitātēm, kas vērstas uz zīmola atpazīstamības veicināšanu.