Saldēto produktu vairumtigotājai AS Premia FFL aizvadītajā gadā izdevies kāpināt savu apgrozījumu par 12,79%, palielinot to līdz 14,025 milj.EUR (9,856 milj.Ls).
2013.gadā vairumtirgotājs aktīvi strādājis pie produktu attīstības, ieviešot tirgū vairākus jaunus produktus, kā arī veicis investīcijas atsevišķu dabiski nolietoto pamatlīdzekļu nomaiņai, nodrošinot pamatlīdzekļu bāzes atbilstību uzņēmuma vajadzībām un tuvākajiem attīstības plāniem.
Salīdzinot ar 2012.gadu, kad AS Premia FFL strādājusi ar 334,813 tūkst.EUR (235,308 tūkst.Ls) zaudējumiem, pērn uzņēmumam izdevies zaudējumus ievērojami samazināt. 2013.gadu saldēto produktu vairumtirgotājs noslēdzis ar 73,515 tūkst.EUR (51,667 tūkst.Ls) lieliem zaudējumiem.
Stāstot par AS Premia FFL nākotnes perspektīvām, vadība norāda, ka iecerēts uzlabot konkurences pozīciju visu galveno produktu tirgos, kā arī uzlabot pārdošanas rādītājus. AS Premia FFL skaidro, ka plānots arī darbs pie uzņēmuma darbības efektivitātes uzlabošanas, taču būtisku ietekmi uzņēmuma rezultātiem atstās izmaiņas pārtikas un citu izejvielu tirgos pasaulē.
AS Premia FFL savu darbību Latvijā uzsākusi 2000.gadā, patlaban uzņēmuma produktu sortimentā atrodas dažādu veidu saldējumi, saldēti dārzeņi, pusfabrikāri, jūras produkti un mājputnu gaļa.