Bezalkoholisko dzērienu un alus ražotāja SIA Cido Grupa apgrozījums 2013.gadā palielinājies līdz 55,894 milj.EUR (39,282 milj.Ls), kas, attiecinot pret 2012.gadu, ir kāpums par 13,10%, tai skaitā apgrozījums no produktu pārdošanas Latvijā pieaudzis par 14,70%.
Kā norāda SIA Cido Grupa vadības pārstāvji, 2013.gadā sulu, nektāru un sulu dzērienu kategorijā Cido zīmola tirgus daļa palielinājusies par 8,00%, ko nodrošinājusi gan veiksmīga jaunu produktu ieviešana, gan zīmola komunikācijas atsvaidzināšana. Ūdens kategorijā zīmols Mangaļi saglabājis vadošās pozīcijas, savukārt bezalkoholisko gāzēto dzērienu apgrozījuma pieaugumu veicinājusi jaunu garšu ieviešana dzērieniem Enjoy un SunSet. Aizvadītajā gadā savas pozīcijas tirgū nostiprinājuši arī alus zīmoli Lāčplēsis un Līvu, aizņemot attiecīgi 10,20% un 11,40% no kopējā Latvijas alus tirgus.
2013.gadu SIA Cido Grupa noslēgusi ar 2,428 milj.EUR (1,706 milj.Ls) lielu peļņu.
Šogad SIA Cido Grupa paredzējusi saglabāt un nostiprināt savu preču zīmju tirgus pozīcijas Latvijas dzērienu tirgū, lielu vērību pievēršot arī jaunu produktu attīstīšanai un jaunām eksporta iespējām. Pērn no kopējā uzņēmuma apgrozījuma 77,81% veidojuši ieņēmumi no produkcijas pārdošanas vietējā tirgū, savukārt vēl 14,74% - Lietuvā un Igaunijā.
SIA Cido Grupa šogad atzīmē savu divdesmit gadu darbības jubileju, uzņēmums reģistrēts 1994.gada 31.janvārī, un patlaban 99,97% tā daļu pieder dāņu Royal Unibrew A/S.