04.09.2012 00:00:00
NP Foods nodarbojas ar kakao, šokolādes, konfekšu un citu cukuroto konditorijas izstrādājumu ražošanu. Vadības ziņojumā norādīts, ka patēriņa cenas 2011. gadā palielinājās par 4%, tajā skaitā pārtikas preces un bezalkoholiskie dzērieni sadārdzinājās vidēji par 4,7%.
Koncernam nozīmīgajā sulu segmentā NP Foods pērn Baltijas tirgū veiksmīgi ieviesis divas jaunas produktu apakšlīnijas: Gutta Fresh dzērienu līniju, kas īsā laikā iekarojusi popularitāti zemo cenu segmentā un īpašu popularitāti guvusi tieši Igaunijā, un Gutta bērnu līniju. Tāpat ļoti veiksmīgi īstenots karsto dzērienu projekts – 2011. gada ziemas sezonā abu Guttas karsto dzērienu kopējais pārdošanas apjoms 3 reizes pārsniedzis konkurentu Cido un Spilvas kopējo pārdošanas apjomu. Arī šokolādes produktu grupā 2011. gads bijis ļoti inovatīvs un pilns ar jauniem izgudrojumiem.
Koncerna neto apgrozījums sasniedza 41,4 milj. Ls un bruto peļņa pārskata gadā palielinājās par 1,2 milj. Ls. Tādējādi, bruto peļņas rantabilitātes rāditāji pieauga no 14,4% 2010. gadā līdz 21,9% pārskata gadā. 2011. gadā koncerna peļņa bija 3,8 tūkst. Ls.
Uzņēmuma kapitāldaļas pilnībā pieder Maltā reģistrētajam uzņēmumam Nordic Partners Food Limited. No šī gada janvāra NP Foods valdes priekšsēdētājs ir Rolands Gulbis. Valdes locekļa amatu ieņem Vladimirs Sapožnins un Jekaterina Stuģe.