Apakšveļas ražotāja AS Lauma Lingerie pārdošanas apjomi 2014.gadā samazinājās par 15% un, kā norāda uzņēmuma vadība, apgrozījuma samazinājums vērojams lielākajos noieta tirgos Krievijā un Ukrainā, kas skaidrojams ar šo valstu politisko un ekonomisko situāciju. AS Lauma Lingerie realizācijas apjomi uz pārējām valstīm saglabājušies iepriekšējā gada līmenī vai pat palielinājušies, kas panākts, pateicoties veiksmīgi izraudzītai uzņēmuma sortimenta politikai, mazumtirdzniecības koncepta realizācijai Baltijas valstīs, jaunu klientu piesaistei, kā arī sadarbības attīstīšanai ar esošajiem klientiem.
Aizvadītajā gadā AS Lauma Lingerie arī strukturizējusi biznesa jomas un savā pārvaldībā esošos 9 mazumtirdzniecības veikalus Latvijā nodevusi pārvaldīšanai franšīzes klientam SIA SILVANO FASHION. Pērn apakšveļas ražotājs turpinājis sadarbību ar franšīzes veikaliem Igaunijā, Lietuvā, Saūda Arābijā, Ugandā, Mongolijā un Albānijā. Gada izskaņā uzņēmumam bijuši 45 franšīzes veikali.
Gada pārskatā publicētā informācija rāda, ka 2014.gadā AS Lauma Lingerie apgrozījusi 8,686 milj.EUR, savukārt peļņa pēc nodokļu nomaksas palielinājusies par 36,60%, sasniedzot 1,362 milj.EUR. No uzņēmuma kopējā apgrozījuma aizvadītajā gadā 44,33% nodrošinājis eksports uz Krieviju, tiesa gan, salīdzinot ar 2013.gadu, pērn ieņēmumi no preču realizācijas Krievijā samazinājušies par 1,636 milj.EUR.
2015.gadam AS Lauma Lingerie izvirzījusi mērķi saglabāt apgrozījumu 2014.gada līmenī, kā arī turpināt attīstīt franšīzes veikalu tīklu. Apakšveļas ražotājs iecerējis arī attīstīt un paplašināt produkcijas sorimentu un apgūt jaunus noieta tirgus.