SIA BALTIKA LATVIJA iesniegusi gada pārskatu par uzņēmuma finanšu rādītājiem 2015. gadā.
BALTIKA LATVIJA neto apgrozījums aizvadītajā gadā sasniedza 11,192 milj.EUR, savukārt tā peļņa pēc nodokļu nomaksas bija mērojama ar 178,018 tūkst.EUR. Jānorāda, ka salīdzinājumā ar iepriekšējo pārskata gadu pērn uzņēmuma apgrozījums saruka par 2,2%, savukārt peļņa par 30,3%. Uzņēmuma vadība rādītāju kritumu saista ar ekonomikas izaugsmes pasliktināšanos valstī, ziemas sezonas sākšanos ar neatbilstošiem laika apstākļiem, kas neveicināja ziemas sezonas preču tirdzniecību. Kā arī uzņēmums neveiksmīgi ieviesis pastāvīgo klientu atlaižu sistēmu, kas radīja zaudējumus.
Šajā gadā BALTIKA LATVIJA plāno mazāku, bet stabilu apgrozījuma un peļņas kāpumu, kas vairāk būs balstīts uz preču cenu politikas un preču iepirkuma kvalitātes uzlabošanu. Kā arī uzņēmums uzmanību pievērsīs preču pārdošanai par pilnām cenām, jo, pēc vadības domām, nemitīga preču cenu pazemināšana grauj zīmola prestižu.
Jāatzīmē, ka BALTIKA LATVIJA nodarbojas ar apģērbu mazumtirdzniecību zīmoliem MONTON, MOSAIC, BALTMAN, IVO NIKKOLO, BASTION un BLUE INC. Pārskata gadā uzņēmums pārvaldīja 22 veikalus.