Aizvadītajā gadā uzlabojās SIA Orkla Foods Latvija finanšu rādītāji, liecina iesniegtajā gada pārskatā redzamie dati.
Kopējais neto apgrozījums arī 2015. gadā turpināja augšupeju, sasniedzot 24,391 milj.EUR, kas ir par 13% vairāk nekā 2014. gadā. Arī uzņēmuma peļņa pēc nodokļu nomaksas pakāpās līdz 1,612 milj.EUR, bet iepriekšējā gadā uzņēmums nopelnīja 1,392 milj.EUR. Orkla Foods Latvija rentabilitātes rādītājs aizvadītajā gadā sasniedza 8,93, bet tā likviditāte bija 2,32. Jānorāda, ka uzņēmums pērn nodarbināja 160 darbiniekus un nodokļos nomaksāja 4,421 milj.EUR.
Pārskata gadā Orkla Foods Latvija savu produkciju realizēja gan Latvijā, gan ārvalstīs. Jāatzīmē, ka uzņēmums turpina attīstīt esošos eksporta tirgus, kur kopējie realizācijas ieņēmumi 2015. gadā palielinājās par 32,3%, sasniedzot 4,3 milj.EUR.
1992. gada septembrī dibinātā Orkla Foods Latvija ražo un izplata preces ar šādām preču zīmēm: Spilva, Kalev, Abba Seafood, Alta, Gutta un Everest. Latvijas tirgū Orkla Foods Latvija joprojām saglabā tirgus vadošās pozīcijas tomātu mērču, kečupu, piedevu, majonēžu, sulu un dzērienu grupās. Šajā gadā uzņēmums turpinās attīstīt pārtikas produktu ražošanu un tirdzniecību.
Lursoft sadarbībā ar Capitalia Orkla Foods Latvija 2015. gadā novērtēja ar 18,856 milj.EUR, bet 2014. gadā tā prognozētā vērtība bija 12,443 milj.EUR.