07.12.2012 12:13:00
Latvijas Televīzijas budžets veidojas no valsts budžeta dotācijām un komercdarbības ieņēmumiem, kas, galvenokārt, ir ieņēmumi no reklāmas laika pārdošānas Latvijas Televīzijas programmās.
Vadības ziņojumā teikts, ka pērn kopējā elektroniskā mediju aina ir visai krasa – no nacionālās apraides kanāliem tikai diviem: LTV1 un TV3 izdevies saglabāt iepriekšējā gada skatīšanā līmeni. Latvijas informatīvajā telpā šobrīd izteikti nostiprinās krieviski raidošo mediju ietekme.
Pērn LTV ziņu izlaidumi ir palielinājuši skatīšanās daļu skaitu, salīdzinot ar 2010. gadu: "Panorāma" – par 0,2%, "Panorāma" sesdienās – par 1,4%, svētdienās – par 1,8%, "Defacto" – 20,2%. Kopējā LTV1 skatīšnās daļa visu TV kanālu konkurencē 2011. gadā ir 8,8% - tāda pati kā 2010. gadā. Vadība norādā, ka sasniegtas vairākas kvalitatīvas auditorijas pārmaiņas: par 0,2% palielinājusies 8 līdz 14 gadu bērnu auditorija, tāpat auditoriju palielinājums ir vecuma grupās 25 līdz 34 gadi (0,7%) un 35 līdz 54 gadi (0,4%). Pieaudzis skatītāju skaits ar vidējo un augstāko izglītību, kā arī pieaugusi vīriešu interese par LTV1 programmu. Samazinājusies LTV1 ietekme Rīgā, bet palielinājusies citās Latvijas pilsētās, Kurzemē un Zemgalē.
Aizvadītajā gadā LTV7 skatīšnās laika daļa bija 4,1%, kas salīdzinājumā ar pagājušo gadu ir par 0,7% mazāka.
2011. reklāmas ieņēmumi abos LTV kanālos sastādīja 2,6 milj. Ls, kas, salīdzinot ar 2010. gadu, ir samazinājušies par 10,7%. Aizvadītajā gadā LTV apgrozījums satādīja 9,9 milj. Ls, salīdzinot ar 2010. gadu, apgrozījums ir samazinājies par 3,6%. Gadu LTV noslēdza ar zaudējumiem 209,9 tūkst. Ls apmērā.
LTV valdes loceklis ir Edgars Kots.