Reklāmas aģentūra SIA “Alpha Baltic” pagājušajā gadā strādājusi ar apgrozījumu 8,234 miljonu eiro apjomā, kas bija par 21,7% mazāk nekā 2015.gadā, savukārt kompānijas peļņa pēc nodokļu nomaksas bija 5350 eiro, kas bija gandrīz trīs reizes lielāka nekā gadu iepriekš, ziņo “Lursoft” Klientu Portfelis.
SIA “Alpha Baltic” atzīmē, ka tā ieņem vadošo vietu Baltijas reklāmas tirgū starp pilna servisa reklāmas aģentūrām. Uzņēmums pagājušajā gadā turpinājis sniegt pakalpojumu esošajiem aģentūras klientiem un piesaistījis jaunus klientus no dažādām darbības sfērām.
Pērn uzņēmums pēc mazumtirgotāja SIA “Maxima Latvija” pasūtīja” īstenoja konkursu “Maksimālisti” un nodrošināja ar to saistītās reklāmas kampaņas, savukārt šogad uzņēmums noslēdzis līgumu ar piena pārstrādes uzņēmumiem AS “Rīgas Piena kombināts” un SIA “Piensaimnieks” par mediju un radošo reklāmas kampaņu izveidošanu un izvietošanu.
Uzņēmums pagājušajā gadā nodarbināja 42 darbiniekus. Nodokļu maksājumos Latvijas valsts budžetā uzņēmums pagājušajā gadā samaksāja 542 tūkstošus eiro. “Lursoft” izziņa liecina, ka uz šī gada 7.augustu uzņēmuman gan bija nodokļu parāds 174 tūkstošu eiro apjomā.
Šogad SIA “Alpha Baltic” plāno klientiem piedāvāt vairāk pakalpojumus, kas saistīti ar sociālo tīklu izmantošanu, digitālo mārketingu, akciju organizēšanu tirdzniecības vietās un sponsorēšans iespējas. Aģentūra šogad iecerējusi būtiski palielināt apgrozījumu.
SIA “Alpha Baltic” 2016.gada finanšu pārskats sīkākai uzziņai pieejams “Lursoft”.
SIA “Alpha Baltic” dibināta 1996.gadā, tās pamatkapitāls ir 2840 eiro un 70% uzņēmuma daļu pieder Laurim Špilleram, bet 30% daļu īpašnieks ir reklāmas aģentūras valdes priekšsēdētājs Mārtiņš Kozlovskis. 2015.gadā SIA “Alpha Baltic” apgrozījums bija 10,515 miljoni eiro un tās peļņa pēc nodokļiem bija 1923 eiro.