Kosmētikas un sadzīves ķīmijas preču vairumtirgotājs SIA “Henkel Latvia” pagājušajā gadā strādājis ar apgrozījumu 43,105 miljonu eiro apmērā, kas bija par 1,4% mazāk nekā gadu iepriekš, ziņo “Lursoft” Klientu portfelis.
Arī uzņēmuma peļņa pērn samazinājusies. Tā pēc nodokļu nomaksas bija 1,998 miljoni eiro, kas bija par 7,5% mazāk nekā 2016.gadā.
Uzņēmuma apgrozījuma sarukums saistīts ar tā sadzīves ķīmijas produktu pārdošanas apjomu samazinājumu Baltijas tirgū. 2017.gadā sadzīves ķīmijas divīzijas Baltijas tirgus daļa samazinājās par 1,3%, salīdzinot ar 2016.gadu, līdz 38,8% un SIA “Henkel Latvia” to saista ar mazumtirdzniecības ķēdes “Lidl” ienākšanu Lietuvas tirgū. Tikmēr kosmētikas divīzijas Baltijas tirgus daļa saglabājusies iepriekšējā gada līmenī un bija 17,8%,
Pagājušajā gadā SIA “Henkel Latvia” pārdeva vairumtirdzniecībā kosmētikas produkciju 21,051 miljona eiro apjomā (par 6,4% vairāk nekā 2016.gadā) un sadzīves ķīmijas produktus 22,055 miljonu eiro apjomā (par 7,9% mazāk nekā gadu iepriekš).
Vadības ziņojumā atzīmēts, ka 2017.gadā SIA “Henkel Latvia” veiksmīgi turpināja savu saimniecisko darbību, sekmīgi ieviešot tirgū jaunus produktus, kā arī turpinot ieguldījumus “Henkel” zīmolu attīstībā un preču pārdošanas veicināšanā.
2017.gadā uzņēmums nodarbināja vidēji 61 darbinieku. Tā kopējie maksājumi valsts kopbudžetā bija 976 tūkstoši eiro.
Sīkākai uzziņai SIA “Henkel Latvia” 2017.gada finanšu pārskats pieejams “Lursoft”.
SIA “Henkel Latvia” dibināta 1995.gadā, uzņēmuma pamatkapitāls ir 3 002 828 eiro un tas pilnībā pieder Austrijā reģistrētajai kompānijai “Henkel Central Eastern Europe Gesellschaft mbH”.
2016.gadā SIA “Henkel Latvia” apgrozījums bija 43,726 miljoni eiro, savukārt kompānijas tīrā peļņa bija 2,16 miljoni eiro.