Mazumtirgotājs SIA “Narvesen Baltija” pagājušajā gadā strādājis ar apgrozījumu 60,573 miljonu eiro apmērā, kas bija par 0,5% jeb 296 tūkstošiem eiro vairāk nekā gadu iepriekš, ziņo “Lursoft” Klientu portfelis.
Savukārt uzņēmuma peļņa pēc nodokļiem 2017. gadā bijusi 2,241 miljons eiro, kas bija par 20,8% mazāk nekā 2016. gadā.
SIA “Narvesen Baltija” pagājušajā gadā atvēris astoņas jaunas tirdzniecības vietas un uzņēmums turpināja strādāt, lai uzlabotu tirdzniecības vietu kvalitāti, pilnveidotu piedāvāto produktu klāstu un stiprinātu klientu lojalitāti. Sadarbībā ar Latvijas ražotājiem izstrādāti jauni produkti, nostiprinot “Narvesen” vietu starp vadošajiem Latvijas kafijas un ātro uzkodu tirgus dalībniekiem.
Uzņēmums pērn novirzījis investīcijas ne tikai tīkla paplašināšanai un IT infrastruktūras attīstībai, bet arī jaunas tirdzniecības koncepcijas realizācijai, tādējādi atsvaidzinot gan tirdzniecības vietu fasādes, gan interjeru, sacīts tā gada pārskatā.
SIA “Narvesen Baltija” 2017. gadā nodarbināja 62 darbiniekus, kas bija par diviem mazāk nekā gadu iepriekš, un tā kopējie maksājumi Latvijas valsts kopbudžetā bija 2,148 miljoni eiro, kas bija par 11,3% vairāk nekā 2016. gadā.
Sīkākai uzziņai SIA “Narvesen Baltija” 2017. gada pārskats pieejams “Lursoft”.
SIA “Narvesen Baltija” pamatdarbības veids ir “Narvesen” zīmola vadība, mazumtirdzniecības tīkla attīstība un mazumtirdzniecība 245 tirdzniecības vietās Latvijā. Visas “Narvesen” zīmola tirdzniecības vietas vada neatkarīgi uzņēmēji uz franšīzes līgumu pamata.
SIA “Narvesen Baltija” dibināta 1997. gadā, uzņēmuma pamatkapitāls ir 10 592 672 eiro un tas pilnībā pieder Norvēģijas kompānijai “Reitan Convenience AS”.
2016. gadā SIA “Narvesen Baltija” apgrozījums bija 60,277 miljoni eiro, un kompānijas peļņa pēc nodokļiem bija 2,831 miljons eiro.