Pārtikas, higiēnas, saimniecības un kosmētikas preču vairumtirgotājs SIA “Baltā Bura” pagājušajā gadā turpināja paplašināt savu klientu un piegādātāju tīklu, kā arī attīstīt pārdošanas tehnoloģiju.
Iesniegtais finanšu pārskats rāda, ka 2018.gadā SIA “Baltā Bura” apgrozījusi 62,15 milj.EUR, kas ir 98,82% no 2017.gada apjoma, kad uzņēmumam izdevās sasniegt lielāko apgrozījumu tā pastāvēšanas vēsturē. No kopējā apgrozījuma 63,07% veidojuši ieņēmumi no preču pārdošanas Latvijā, bet 33,89% - Eiropas Savienībā.
Pēc nodokļu nomaksas tirgotāja peļņa palielinājusies līdz 191,53 tūkst.EUR. Tas ir par 71,83% vairāk nekā 2017.gadā.
2018.gadā uzņēmums aktīvi attīstīja preču pārdošanu ārpus Latvijas. SIA “Baltā Bura” vadības komandas aktīva darba rezultātā pērn izdevies par 66,11% palielināt pārdošanu uz lielākajiem kosmētikas un sadzīves ķīmijas veikalu tīkliem Ukrainā. Šis sasniegums palīdzējis stiprināt uzņēmuma finanšu stāvokli un pozitīvi ietekmējis ilgtermiņa attīstības potenciālu.
SIA “Baltā Bura” reģistrēta 1996.gadā un pieder Nataļjai Malajai, Arnoldam Koņevņikovam un Rafailam Deiftam, no kuriem pēdējais arī ir uzņēmuma patiesais labuma guvējs, jo pieder 84,92% uzņēmuma daļu.