Veļas ražotājs AS “Lauma Lingerie” pagājušajā gadā strādāja ar apgrozījumu 6,997 miljonu eiro apmērā, kas bija par 5,5% vairāk nekā gadu iepriekš, ziņo “Lursoft” Klientu portfelis.
Savukārt uzņēmuma peļņa 2018. gadā sasniegusi 567 tūkstošus eiro, kas bija divas reizes vairāk nekā 2017. gadā.
AS “Lauma Lingerie” praktiski visu saražoto produkciju pārdod vairumtirdzniecībā, un no tās ieņēmumi pērn bija 6,863 miljoni eiro jeb 98% no kopējā apgrozījuma. Uzņēmums turpinājis sadarbību ar franšīzes partneriem dažādās pasaules valstīs, tostarp Igaunijā, Lietuvā, Latvijā, Ugandā, Krievijā, Baltkrievijā, Ukrainā un Albānijā. Pagājušā gada beigās uzņēmumam bija 44 franšīzes veikali.
Ieņēmumi no AS “Lauma Lingerie” produkcijas pārdošanas mazumtirdzniecībā veidoja 132 tūkstošus eiro.
Uzņēmums pērn nodarbināja vidēji 204 darbiniekus, to skaits samazinājies. AS “Lauma Lingerie” nodokļu maksājos valsts kopbudžetā iemaksājusi 643 tūkstošus eiro.
Šogad uzņēmums plāno attīstīt esošos un apgūt jaunus eksporta tirgus.
AS “Lauma Lingerie” reģistrēta 2005. gadā un tā ietilpst Igaunijas holdinga kompānijas “Silvano Fashion Group” sastāvā. Uzņēmuma pamatkapitāls ir 35 571 eiro.
2017. gadā AS “Lauma Lingerie” apgrozījums bija 6,635 miljoni eiro, bet uzņēmuma tīrā peļņa bija 289 tūkstoši eiro. Tajā gadā uzņēmums nodarbināja 223 darbiniekus.