Telekomunikāciju pakalpojumu sniedzējs AS “Balticom” 2019.gadā apgrozījis 8,88 milj.EUR, kas, salīdzinot ar iepriekšējo gadu, palielinājies par 10,62%. Kā norāda uzņēmuma vadība, apgrozījuma palielinājumu veicinājusi dažādu veidu reklāmas akciju izmantošana, kā arī nepārtraukta pārklājuma zonu paplašināšana, datu un televīzijas pārraides tīklu modernizācija, kas paplašināja klientu loku.
Finanšu gadu AS “Balticom” noslēdzis ar 620,6 tūkst.EUR peļņu.
Kopš pagājušā gada aprīļa AS “Balticom” nodrošina IT infrastruktūras darbību vienā no lielākajiem tirdzniecības centriem – Akropole. Tāpat arī uzņēmums kļuvis par divu zīmolu – Ruckus un Fortinet – oficiālo pārstāvi. Stāstot par aizvadītā gada darbību, AS “Balticom” vadība skaidro, ka pērn veikta aptuveni 650 objektu modernizācija. Kopumā uzņēmumam, pateicoties uzlabošanas darbiem un mārketinga aktivitātēm, izdevies palielināt televīzijas, interneta un telefonijas pakalpojumu lietotāju skaitu par 6%.
2020.gadam AS “Balticom” izvirzījis mērķi veikt vēl 600 objektu modernizāciju, pabeigt serveru parka modernizāciju, izbūvēt kabeļus līdz vairākām jaunbūvēm, biznesa un tirdzniecības centriem, kas uzņēmumam ļautu palielināt apgrozījumu par 9%.
Lursoft izziņā pieejamā informācija liecina, ka AS “Balticom” 2019.gadā ar darba vietām nodrošināja 174 darbiniekus.
Aizvadītajā gadā AS “Balticom” nodokļu maksājumos valsts kopbudžetā samaksājis 2,89 milj.EUR, tostarp 986,94 tūkst.EUR – valsts sociālās apdrošināšanas obligātajās iemaksās, bet 621,90 tūkst.EUR – iedzīvotāju ienākuma nodoklī.
AS “Balticom” patiesie labuma guvēji ir Tatjana Smirnova un Genādijs Smirnovs.