Tūrisma uzņēmums SIA “Baltic Travel Group” aizvadītajā gadā apgrozījis 20,61 milj. EUR un nopelnījis 205,18 tūkst.EUR. Kā norādīts SIA “Baltic Travel Group” iesniegtajā vadības ziņojumā, aizvadīto gadu rādītāji liecina par stabilu izaugsmi, jo pēdējo desmit gadu laikā uzņēmuma apgrozījums pakāpeniski palielinājies.
2019.gadā SIA “Baltic Travel Group” apkalpoja vairāk nekā 50 tūkstošus klientu no 60 pasaules valstīm. Skaitliski visvairāk tūristu, t.i., 36 tūkstoši, iepriekšējā gadā bija no Latvijas, arī no Francijas un Spānijas.
Klientu attiecību lojalitātes veicināšanai, kā arī uzņēmuma tēla stiprināšanai, 2019.gadā palielināta SIA “Baltic Travel Group” mārketinga nodaļas iesaiste sociālo tīklu komunikācijā. Tāpat arī uzsākta uzņēmuma jauna vizuālā tēla izveide, kas atbilst mūsdienu tendencēm un palīdzēs paaugstināt konkurētspēju starptautiskā līmenī.
Kā zināms, koronavīrusa Covid-19 izplatība būtiski ietekmējusi tūrisma nozari pasaulē. Reaģējot uz situāciju un palielināto pieprasījumu pēc digitāliem produktiem, SIA “Baltic Travel Group” korporatīvo pasākumu un konferenču nodaļa plānojusi ieviest jaunu produktu – online konferenču platformu. Jauns digitālais risinājums piedāvāts arī darījumu braucienu nodaļas korporatīvajiem klientiem.
Lursoft pieejamā informācija rāda, ka SIA “Baltic Travel Group” pagājušajā gadā nodokļos samaksāja 796,08 tūkst.EUR un ar darba vietām nodrošināja 58 strādājošos. Šogad laika posmā no aprīļa līdz jūnijam tūroperatora darbiniekiem vairākkārt izmaksāti dīkstāves pabalsti, kā arī VID atbalstījis uzņēmuma nokavēto nodokļu maksājumu samaksas sadali termiņos vai atlikšanu uz laiku līdz trim gadiem.
2000.gadā dibinātā SIA “Baltic Travel Group” īpašnieces ir Tatjana Korjagina (75%) un Inese Avenīte (25%).