Koronavīrusa pandēmijas sarežģītajos ekonomiskajos apstākļos un reģionālo pārvadājumu pakalpojumu tirgus nestabilitātes apstākļos, palielinoties vispārējam nodokļu slogam, maksājumiem un nodevām, kā arī pieaugot palīgdarbību un pakalpojumu vispārējām izmaksām Latvijas tirgū, SIA “LatRosTrans” nav spējis saglabāt ienesīgumu. Neskatoties uz to, uzņēmumam ir izdevies nodrošināt visu to noteikumu un nosacījumu izpildi, kas nepieciešami bīstamo tehnoloģisko procesu drošai darbībai, transporta infrastruktūras iekārtu uzturēšanai atbilstošā darba kārtībā un visu obligāto nodokļu un nodevu nomaksai.
Lursoft pieejamais gada pārskats rāda, ka SIA “LatRosTrans” apgrozījums 2020.gadā samazinājies par 37,53%, sarūkot līdz 5,37 milj. EUR. Aizvadīto gadu SIA “LatRosTrans” noslēdzis ar 2,24 milj. EUR zaudējumiem. Iepriekš ar zaudējumiem uzņēmums strādājis 2013.gadā.
“Naftas produktu transportēšanas apjomi Ventspils virzienā kļūst arvien grūtāk prognozējami un atkarīgi no ārējiem faktoriem, uz ko attiecas ne tikai esošā situācija Baltijas tranzīta transportēšanas pakalpojumu tirgū un notikumi Baltkrievijas, Krievijas un Ukrainas teritorijās, bet arī vispārējais naftas produktu patēriņa kritums koronavīrusa izraisītās pandēmijas dēļ,” teikts SIA “LatRosTrans” iesniegtajā vadības ziņojumā.
Pērn uzņēmums pārdeva naftas pārpalikumus, kas tam deva 0,5 milj. EUR papildu peļņu, kā arī pārdeva daļu no savas tehnoloģiskās naftas produktu rezerves, gūstot gandrīz 0,2 milj. EUR peļņu.
Aizvadītajā gadā uzņēmums nodarbināja 211 darbiniekus, valsts sociālās apdrošināšanas obligātajās iemaksās gada laikā samaksājot 1,47 milj. EUR, bet iedzīvotāju ienākuma nodoklī – 0,74 milj. EUR.
SIA “LatRosTrans” kapitāldaļu turētāji ir AS “Latvijas Kuģniecība” (66%) un AS “Transņeftprodukt” (34%).