SIA “Do It”, kas nodarbojas ar preču iepirkumu, pārdošanas stratēģijas izstrādi, produktu atlasi un piegādi Jysk veikalu tīkliem Baltijas valstīs un Baltkrievijā, aizvadītajā gadā piedzīvojis apgrozījuma kritumu par nepilniem 4 milj. EUR, rādītājam samazinoties līdz 60,73 milj. EUR. Apgrozījuma kritums saistīts ar mazākiem pārdošanas apjomiem Jysk veikalu ķēdēs.
Neskatoties uz apgrozījuma kritumu, uzņēmuma peļņa pieaugusi no 1,2 milj. EUR 2019.gadā līdz 2,47 milj. EUR pērn.
Iesniegtajā vadības ziņojumā SIA “Do It” norādījis, ka Covid-19 infekcijas uzliesmojuma un karantīnas pasākumu dēļ Jysk veikalos pērn samazinājās apmeklētāju plūsma, kā rezultātā samazinājās arī pārdošanas apjomi. Lielākie pārdošanas kritumi bijuši iepirkumu centros, kamēr reģionālie veikali joprojām uzrādīja salīdzinoši labus rezultātus. Vairāki veikali Igaunijā, Latvijā un Lietuvā bija īslaicīgi slēgti.
SIA “Do It” klienti – Jysk veikali – aktīvi strādā pie piegāžu kvalitātes uzlabošanas internetveikala klientiem, jo apjoms internetveikalā pieaudzis vairāk nekā 3 reizes, salīdzinot ar iepriekšējā gada attiecīgo periodu.
Nākamajā pārskata gadā SIA “Do It” turpināšot darbu pie sortimenta uzlabojumiem, lai nodrošinātu klientiem jaunas un mūsdienīgas preču kategorijas par optimālām iepirkumu cenām. Uzņēmums apņēmies aktīvi turpināt darbu pie mārketinga stratēģijas izstrādes ar mērķi vairāk pastiprināt Jysk zīmola atpazīstamību Baltijas un Baltkrievijas tirgos.
Lursoft pieejamā informācija rāda, ka Lagerinn Dutch Holding BV un OU Jysk Linnen’n Furniture piederošais SIA “Do It” pērn bija darba devējs 195 darbiniekiem. Uzņēmums nodokļu maksājumos valsts kopbudžetā aizvadītajā gadā samaksājis 4,95 milj. EUR.