Iepakojamo materiālu vairumtirgotāja un kombinēto garšvielu maisījumu, aromātu un garšas stabilizētāju piedevu tirgotāja SIA “Baltic Pack” apgrozījums 2021.gadā audzis par nepilniem 9%, sasniedzot 3,45 milj. EUR.
Iesniegtajā vadības ziņojumā uzņēmums norādījis, ka apgrozījuma pieaugumu ietekmēja dažādu preču grupu pārdošanas apjoma palielinājums. “Iepakojuma materiālu pārdošanas apjoms palielinājās gandrīz par 5%, pārtikas piedevām un aromātiem pieaugums bija par 20%, turpinot jau esošo un arī veiksmīgo jauno produktu piegādi Latvijas pārtikas un dzērienu ražotājiem,” teiks SIA “Baltic Pack” vadības ziņojumā. Vienlaikus uzņēmums norāda, ka 2021.gadā joprojām varēja just Covid-19 situācijas ietekmi uz iekārtu pārdošanas segmentu, jo ražotāji kavējās ar jaunu produktu realizāciju un uzmanīgāk izvērtēja inovāciju iespējas un investīcijas, tāpēc bija arī jūtams jaunu produktu iztrūkums. Klientu interese par jaunu iekārtu iegādi atsākās tikai 2021.gada otrajā pusē.
Pārskata gadā SIA “Baltic Pack” veiksmīgi turpināja sadarboties ar Latvijas lielākajiem gaļas un piena pārstrādes uzņēmumiem Meat Union, GPU Nākotne, Preiļu siers, Latgales Piens, Rīgas Piena kombināts u.c. Pārtikas aromātu pārdošanas apjomiem ir pastāvīgs pieaugums katru gadu pateicoties sadarbībai ar ilggadīgiem partneriem Orkla Latvija un Latvijas balzams.
Pērn palielinājusies arī SIA “Baltic Pack” peļņa, kas sasniegusi 153,33 tūkst. EUR. Uzņēmums norāda, ka peļņas pieaugums saistīts ar transporta izmaksu optimizāciju un jaunu piegādātāju piesaisti, kas ļāva samazinātu preču iepirkumu cenas.
Aizvadītajā gadā uzņēmumā bija darbināti 12 darbinieki.
Lursoft izziņas informācija rāda, ka 1997.gadā reģistrētā SIA “Baltic Pack” dalībnieki ir lietuviešu UAB “Baltic Pack” (80%) un Raitis Glāznieks (20%).