SIA “DO IT”, kas nodarbojas ar preču iepirkumu, pārdošanas stratēģiju izstrādi, produktu atlasi un piegādi JYSK veikalu tīkliem Baltijas valstīs un Baltkrievijā, laika periodā no 2021.gada 1. marta līdz 2022.gada 28.februārim apgrozījis 64,76 milj. EUR. Salīdzinot ar iepriekšējo finanšu periodu, tas ir pieaugums par 6,6%. Lursoft pieejamais gada pārskats rāda, ka finanšu gadu SIA “DO IT” noslēdzis ar 43,65 milj. EUR lielu peļņu pēc nodokļu nomaksas, kas ir vairāk nekā 17 reižu lielāka nekā gadu iepriekš. Vadības ziņojumā uzņēmums atzinis, ka peļņas palielinājums saistīts ar ienākumiem no ieguldījumiem meitas uzņēmumos.
Lursoft dati atklāj, ka aizvadītajā finanšu gadā SIA “DO IT” bija darba devējs 211 darbiniekiem. Pērn uzņēmums nodokļu maksājumos valsts kopbudžetā samaksājis 4,39 milj. EUR.
Savā vadības ziņojumā SIA “DO IT” norādījis, ka sekmīgi pārvarēta Covid-19 krīze, kuras laikā tā klienti, JYSK veikalu ķēdes, veiksmīgi sakārtojušas e-komercijas procesus, kas ļaus šim pārdošanas kanālam attīstīties arī turpmāk. SIA “DO IT” klientu veikali šobrīd darbojas pierastajā režīmā, līdz ar to arī pats uzņēmums turpinās savu attīstību un apgrozījuma pieaugumu.
Jānorāda, ka gan 2021.gada beigās, gan arī 2022.gada sākumā SIA “DO IT” saņēmis grantus apgrozāmo līdzekļu plūsmas nodrošināšanai kopumā 600 tūkst. EUR apmērā.
Nākamajā pārskata periodā SIA “DO IT” turpinās darbu pie sortimenta uzlabojumiem, lai nodrošinātu klientiem jaunas un mūsdienīgas preču kategorijas par optimālām iepirkumu cenām. Aktīvi tikšot turpināts arī darbs pie mārketinga stratēģijas izstrādes, lai vēl vairāk pastiprinātu JYSK zīmola atpazīstamību Baltijas tirgos. Loģistikas problēmu dēļ SIA “DO IT” apturējis preču piegādes uz Baltkrieviju.