Būvniecības, mājas un dārza preču tirgotājs AS “KESKO SENUKAI LATVIA”, kuram Latvijā pieder vienpadsmit K-Senukai veikali, 2021.gadā veicis lielus ieguldījumus attīstībā. Lai vairāk fokusētos uz mazumtirdzniecības un vairumtirdzniecības klientu apkalpošanu, uzņēmums sadarbībā ar KESKO SENUKAI DIGITAL UAB izstrādāja un realizēja projektu, kur klientu apkalpošanu pārņem KESKO SENUKAI DIGITAL UAB, savukārt AS “KESKO SENUKAI LATVIA” nodrošina internetveikalu ar precēm.
Iesniegtajā gada pārskatā redzams, ka 2021.gadā AS “KESKO SENUKAI LATVIA” apgrozījums audzis līdz 148,93 milj. EUR, kas ir par teju 10% vairāk nekā gadu iepriekš. Ievērojams pieaugums vērojams arī uzņēmuma peļņas daļā. Ja 2020.gadā AS “KESKO SENUKAI LATVIA” strādāja ar 0,86 milj. EUR lielu peļņu, tad aizvadītajā gadā tā pēc nodokļu nomaksas sasniedza jau 3,78 milj. EUR. “Uzņēmums nepārtraukti fokusējas uz darbības efektivitāti un peļņas gūšanu, turpinot galveno izdevumu posteņu optimizāciju, kas aizsākta jau 2018.gadā,” lasāms AS “KESKO SENUKAI LATVIA” vadības ziņojumā.
Lursoft izziņā redzams, ka pagājušajā gadā AS “KESKO SENUKAI LATVIA” saņēmis subsīdijas darbinieku algām, tāpat arī VID atbalstījis tirgotāja nokavēto nodokļu maksājumu samaksas sadali termiņos vai atlikšanu uz laiku. Jānorāda, ka 2021.gadā nodokļu maksājumos valsts kopbudžetā AS “KESKO SENUKAI LATVIA” samaksājis 16,2 milj. EUR.
Šogad AS “KESKO SENUKAI LATVIA” plāno turpināt uzlabot procesu efektivitāti, kā arī uzlabot produktu piedāvājumu un paaugstināt veikalu atpazīstamību klientu vidū. Pastiprināta uzmanība tiks veltīta uzņēmuma pārdošanas koncepcijai, preču piedāvājumam un cenu pozicionēšanai, lai nodrošinātu tirgus daļas pieaugumu un pārdošanas apjomu maksimizēšanu, vienlaikus uzlabojot rentabilitāti.