Laika periodā no 2021. gada 1. jūlija līdz 2022. gada 30. jūnijam SIA “BIDFOOD LATVIA” kāpinājusi apgrozījumu par 50,92%, rādītājam sasniedzot 9,65 milj. EUR. Neskatoties uz apgrozījuma kāpumu, uzņēmums aizvadītajā finanšu gadā turpinājis strādāt ar zaudējumiem, tiem palielinoties līdz 55,65 tūkst. EUR. “Galvenais iemesls atšķirībai starp apgrozījuma un bruto peļņas pieauguma dinamiku ir pārtikas un nepārtikas produktu straujš cenu kāpums, kas, savukārt, saistīts ar karu Ukrainā, energoresursu cenu kāpumu un samazinātām ražošanas kapacitātēm visās sfērās pandēmijas dēļ,” vadības ziņojumā norādījusi SIA “BIDFOOD LATVIA”.
SIA “BIDFOOD LATVIA” nodarbojas ar zivju, zivju produktu un citu saldētu, atvēsinātu un sausu pārtikas un nepārtikas produktu vairumtirdzniecību, tostarp SIA “BIDFOOD LATVIA” nodarbojas arī ar zivju produkcijas ražošanu un pārstrādi.
2022. gada sākumā uzņēmums uzsāka produkcijas ražošanu jaunajā paplašinātajā zivju pārstrādes cehā, kas ļāva palielināt apgrozījuma apjomus. “Diemžēl uzņēmums saskārās ar darba tirgus izaicinājumu, lai savlaicīgi nokomplektētu nepieciešamo darbinieku štatu. Šo situāciju īpaši apgrūtināja Covid-19 vakcinēto darbinieku trūkums un zivju pārstrādes nozares speciālistu trūkums,” norādījusi SIA “BIDFOOD LATVIA”. Lursoft pieejamie dati rāda, ka pagājušajā finanšu gadā uzņēmumā strādāja 53 darbinieki.
2022./2023. gadā uzņēmums plāno palielināt apgrozījumu par 30% un sasniegt pozitīvus peļņas rezultātus. “Gada stratēģija ir palielināt apgrozījumu, maksimāli ātri reaģēt uz pārmaiņām un kontrolēt izdevumus. Uzņēmuma gada plāns ir palielināt saražotās produkcijas apjomus par 50%, palielināt pārdošanu “retail” tirgū un aktīvi izmantot digitalizācijas iespējas,” norādījusi SIA “BIDFOOD LATVIA”.
SIA “BIDFOOD LATVIA” reģistrēta 2009. gadā. Uzņēmuma reģistrētais un apmaksātais pamatkapitāls ir 1 milj. EUR. Lursoft izziņas informācija rāda, ka SIA “BIDFOOD LATVIA” vienīgais kapitāldaļu turētājs ir Lietuvā reģistrētais UAB “Bidfood Lietuva”.