Higiēnas preču tirgotājs SIA “TZMO Latvija” 2022. gadā apgrozījis 8,76 milj. EUR (+10,51%, salīdzinot ar 2021. gadu), gadu noslēdzot ar 60,73 tūkst. EUR zaudējumiem. Iepriekš pēdējo reizi ar zaudējumiem tirgotājs strādājis 2012. gadā.
Radušos zaudējumus SIA “TZMO Latvija” skaidro ar apstākli, ka 2022. gadā tā mātes uzņēmums četras reizes palielināja iepirkuma cenas, kas dažām precēm sasniedza pat 50%. Ņemot vērā, ka 70% no visiem SIA “TZMO Latvija” klientiem ir lielie tirdzniecības tīkli, cenu maiņa noslēgto līgumu dēļ nebija veicama operatīvi vairākas reizes gadā. Uzņēmuma darbību pērn negatīvi ietekmējuši arī pieaugošie preču pārdošanas izdevumi, kā arī pārmaiņa politiskajā un ekonomiskajā situācijā pasaulē, kas, pauagstinot inflāciju, pazemināja pirktspēju, apdraudot noturīgo pieaugumu. “Pārskata gadā karadarbības dēļ uzņēmumam radās negaidīts izaicinājums – nepieciešamība adaptēt savu darbību –, jo mātes uzņēmumam ir ražotnes Ukrainā un Krievijā, kur tika ražotas būtiskas preces mūsu uzņēmumam. Kara rezultātā tās vairs nevarēja importēt un realizēt Latvijā,” teikts SIA “TZMO Latvija” vadības ziņojumā.
2023. gadā SIA “TZMO Latvija” plāno apgrozījuma pieaugumu līdz 6,3%, turpinot aktīvu darbību arī Igaunijā un dažos Lietuvas tīklos (Rimi, Depo). Uzņēmums paredzējis paplašināt sadarbību ar pansionātiem, slimnīcām, dzemdību namiem.
2000. gadā reģistrētā SIA “TZMO Latvija” kapitāldaļu turētājs ir AS “Toruņas Pārsienamo Materiālu Uzņēmums” no Polijas, liecina Lursoft informācija. Uzņēmuma pārstāvēto tirdzniecības zīmju klāstā ir tādi zīmoli kā “bella”, “Happy”, “Seni”, “matopat”, “Tricomed” u.c.