Alkoholisko dzērienu importētājs un vairumtirgotājs SIA “LIVIKO” iesniegtajā gada pārskatā skaidro, ka 2022. gadā alkoholisko dzērienu tirgū apjoms, kas bija nodots patēriņam Latvijā, bija palielinājies par 6,37%. Lursoft pieejamais gada pārskats rāda, ka pērn SIA “LIVIKO” apgrozījums audzis par 14%, sasniedzot 44,71 milj. EUR. “Stabils uzņēmuma darbības rezultāts 2022. gadā tika panākts, pateicoties aktīvam un efektīvam pārdošanas komandas darbam. Covid-19 ierobežojumu atcelšana un tirdzniecības atsākšana HoReCa segmentā arī labvēlīgi ietekmēja pārskata gada pārdošanas rezultātus,” norādījis SIA “LIVIKO”. Jānorāda, ka 2022. gadu vairumtirgotājs noslēdza ar 1,7 milj. EUR peļņu pēc nodokļiem.
SIA “LIVIKO” izplata vairāk nekā 70 alkoholisko dzērienu veidus, kas tiek ražoti rūpnīcā Tallinā. Pazīstamākās tirdzniecības markas ir Vana Tallinn un Crafter’s London Dry Gin. Uzņēmums sadarbojas arī ar citiem partneriem un pasaules mēroga ražotājiem, piemēram, Bacardi, Martini u.c.
Lursoft dati rāda, ka 1995. gadā reģistrētā SIA “LIVIKO” kapitāldaļu turētājs ir igauņu “LIVIKO”. Pērn Latvijas uzņēmumā strādāja 49 darbinieki.