Bērnu apģērbu zīmola “Okaidi” un apakšveļas zīmola “Change Lingerie” mazumtirgotājs SIA “L’Dolcevita Latvija” iesniegtajā vadības ziņojumā norādījis, ka, neskatoties uz to, ka uzņēmuma apgrozījums 2022. gadā palielinājies par 38,6%, tas bijis mazāks nekā plānots. Jānorāda, ka pagājušajā gadā SIA “L’Dolcevita Latvija” apgrozīja 1,68 milj. EUR. “Apgrozījuma pieaugums, salīdzinot ar 2021. gada līmeni, bija lēnāks nekā gaidīts, kas kopā ar pieaugošajām izmaksām radīja zaudējumus 10,75 tūkst. EUR apmērā,” teikts SIA “L’Dolcevita Latvija” vadības ziņojumā. Jānorāda, ka 2021. gadā tirgotājs strādāja ar 278,57 tūkst. EUR peļņu.
Lursoft izziņas informācijā pieejamie dati liecina, ka SIA “L’Dolcevita Latvija” 2022. gadā nodokļu maksājumos valsts kopbudžetā samaksājis 424,15 tūkst. EUR, tostarp 97,94 tūkst. EUR valsts sociālās apdrošināšanas obligātajās iemaksās un 44,75 tūkst. EUR iedzīvotāju ienākuma nodoklī. Uzņēmumā pērn strādāja 24 darbinieki.
SIA “L’Dolcevita Latvija” veikalu portfelī ietilpa divi “Change Lingerie” veikali, divi “Okaidi”, kā arī abu zīmolu interneta veikali. Apakšveļas mazumtirdzniecība pērn veidoja 50,7% no kopējā apgrozījuma, bet “Okaidi” bērnu apģērbs – 49,3%. Uzņēmums norādījis, ka 88,3% no tā apgrozījuma 2022. gadā veidoja veikali tirdzniecības centros, bet pārējo daļu – e-komercija.
2023. gadā SIA “L’Dolcevita Latvija” plāno nelielu pārstrukturizēšanu, lai stiprinātu veikalu darbību. “Tiks slēgts viens veikals “Change Lingerie”, kuram ir zaudējumi un zema cilvēku plūsma, tā vietā atverot jaunu veikalu tirdzniecības centrā ar intensīvāku pircēju plūsmu,” teikts SIA “L’Dolcevita Latvija” vadības ziņojumā.
SIA “L’Dolcevita Latvija” kapitāldaļu turētājs ir igauņu Osauhing L’Dolcevita.