Aiziešana no Krievijas tirgus "JOOM" radījusi ievērojamus zaudējumus

31.01.2024 06:38:00

Starpniecības pakalpojumu sniedzējs SIA “JOOM”, kas tirgotājiem dod iespēju pārdot savas preces uzņēmuma mājas lapā un aplikācijā joom.com, 2022. gadā apgrozījis 85,95 milj. EUR, pārskata gadu noslēdzot ar 89,99 milj. EUR zaudējumiem. “Uzņēmuma 2022. gada finanšu rādītājus spēcīgi ietekmēja aiziešana no Krievijas tirgus. Tas rezultējās ar nemateriālo ieguldījumu vērtības samazināšanos, samazinot to vērtību par 78,7 milj. EUR, kas arī izskaidro finanšu gada zaudējumus,” savā vadības ziņojumā norādījis SIA “JOOM”. Jānorāda, ka uzņēmums ar zaudējumiem strādājis arī 2021. gadā, kad tie veidoja 10,65 milj. EUR.

SIA “JOOM” norādījis, ka turpinās sniegt starpniecības pakalpojumus, kas būs galvenais tā ieņēmumu avots. Uzņēmums turpinās piesaistīt jaunus tirgotājus, attīstot aplikācijas kvalitāti un konkurētspēju, kā arī tiks ieguldīts jaunu pircēju piesaistīšanā un esošo pircēju noturēšanā. SIA “JOOM” plāno attīstīt B2B pakalpojumus un iesaistīt jaunus klientus no Eiropas.

Lursoft dati rāda, ka SIA “JOOM” kapitāldaļu turētājs ir Nīderlandē reģistrētais JOOM HOLDINGS S.a.r.l. Latvijā reģistrētais uzņēmums aizpērn ar darba vietām nodrošinājis 35 darbiniekus.