Pērn SIA Aizputes ceļinieks izvēlējies strādāt ar stratēģiju, kura paredz ražošanas procesu uzlabošanu un striktākus materiālu izlietojuma plānošanas un kontroles pasākumus, kā rezultātā paaugstinājusies uzņēmuma rentabilitāte un ražošanas izmaksas, salīdzinot ar 2011.gadu, samazinājušās par vairāk nekā 11%. Restrukturizācijas rezultātā uzņēmums arī samazinājis savas administratīvās izmaksas par 48%. Kā skaidro SIA Aizputes ceļinieks vadība, šāda pieeja ļāvusi uzņēmumam piedalīties iepirkumos ar konkurētspējīgu cenu piedāvājumu, nodrošinot uzņēmuma saimnieciskās darbības pozitīvu rezultātu sasniegšanu.
2012.gadā SIA Aizputes ceļinieks apgrozījumu veidojuši 6,822 milj.Ls, savukārt pārskata gads noslēgts ar 330,671 tūkst.Ls peļņu, kas ir ievērojams uzrāviens pēc 2011.gadā fiksētajiem 531,561 tūkst.Ls zaudējumiem. 2013.gadā SIA Aizputes ceļinieks iecerējis palielināt apgrozījumu līdz 9-10 milj.Ls, saglabājot 2012.gadā sasniegto rentabilitāti.
Pagājušā gada uzņēmuma apjomīgākie pabeigtie projekti bijuši Zirņu ielas rekonstrukcija Liepājā, Saldus aplis, asfaltbetona ieklāšana P106 Ezere-Embūte-Grobiņa un vairāku meža autoceļu būve. Nozīmīgākie SIA Aizputes ceļinieks objekti, kuros patlaban darbi turpinās vai arī kurus plānots uzsākt šogad, ir autoceļa E22 posma Tīnūži-Koknese rekonstrukcija, apgaismojuma rekonstrukcija Liepājā, autoceļa A9 Rīga-Liepāja segas rekonstrukcija, veloceliņa būvniecības darbi Saldū un Kalvenes ielas rekonstrukcijas pirmā un otrā kārta Aizputē.
Lursoft statistikas liecina, ka SIA Aizputes ceļinieks ir Aizputes novada lielākais uzņēmums, kurš gadu no gada starp visiem novada uzņēmumiem uzrāda lielāko apgrozījumu. Uzņēmuma kapitāldaļu turētāji ir Irina Kizenbaha, Mārtiņš Lāma un Madara More.