Apakšveļas ražotājs AS “Lauma Lingerie” 2023. gadā kāpinājis apgrozījumu līdz 6,58 milj. EUR, bet peļņu pēc nodokļiem – līdz 304,41 tūkst. EUR. Salīdzinot ar gadu iepriekš, pērn ražotāja apgrozījums audzis par 16,44%, savukārt peļņa – par 110,35%. Lursoft Multi atskaites datos redzams, ka 2020. gadā AS “Lauma Lingerie” piedzīvoja apgrozījuma kritumu par teju trešdaļu, taču turpmākajos gados rādītājs atkal pamazām audzis, pērn pietuvojoties 2019. gada līmenim.
2023. gadā AS “Lauma Lingerie” turpināja sadarbību ar franšīzes partneriem dažādās valstīs. Gada beigās uzņēmumam bija 29 franšīzes veikali. Lursoft izziņas dati liecina, ka pagājušajā gadā AS “Lauma Lingerie” bija darba devējs 121 darbiniekam, uzņēmumam valsts sociālās apdrošināšanas obligātajās iemaksās samaksājot 465,64 tūkst. EUR, bet iedzīvotāju ienākuma nodoklī – 141,35 tūkst. EUR.
Lursoft pieejamajā gada pārskatā lasāms, ka 2024. gadā AS “Lauma Lingerie” galvenie attīstības virzieni būs esošo tirgu attīstīšana un jaunu eksporta tirgu apgūšana, kā arī sortimenta paplašināšana. Tāpat arī AS “Lauma Lingerie” paredzējusi attīstīt tirdzniecību internetā.
Kopš 2005. gada AS “Lauma Lingerie” ietilpst holdinga kompānijas “Silvano Fashion Group” sastāvā.