Apģērbu mazumtirgotājs SIA “Apranga” 2023. gadā guvis ieņēmumus no divdesmit astoņiem fiziskajiem veikaliem, kā arī dalības tiešsaistes pārdošanas platformā Farfetch. Lursoft pieejamais gada pārskats rāda, ka aizvadītajā gadā SIA “Apranga” apgrozījums sasniedza 21,76 milj. EUR, bet tā peļņa pēc nodokļu nomaksas bija 1,2 milj. EUR. Jānorāda, ka aizvadītajā gadā tirgotājs nodokļu iemaksās valsts kopbudžetā samaksāja 5,13 milj. EUR.
Pagājušā gada beigās SIA “Apranga” veikalu kopējā platība bija 11,6 tūkstoši kvadrātmetru. Uzņēmums ar darba vietām 2023. gadā nodrošināja 191 darbinieku.
Apģērbu tirgotāja SIA “Apranga” mazumtirdzniecības tīklu 2023. gadā ietekmēja veikala “Moskito” slēgšana tirdzniecības centrā “Spice”, veikalu “Moskito”, “Jack & Jones” un “Vero Moda” slēgšana tirdzniecības centrā “Akropole Rīga”, kā arī veikalu “Burberry”, “Emporio Armani” slēgšana slikto finanšu rādītāju dēļ. Vienlaikus SIA “Apranga” aizvadītajā gadā atvērusi tirdzniecības centrā “Spice” veikalu “Calvin Klein”, savukārt “Akropole Alfa” – “Jack & Jones” un “Vero Moda”. Tāpat arī Rīgas centrā, Elizabetes ielā 51 uzņēmums atvēra veikalu “Nude”.
Šogad SIA “Apranga” plāno apgrozījuma pieaugumu par 9%, sasniedzot 23,6 milj. EUR. Uzņēmums šogad iecerējis atvērt 2 – 4 veikalus, turklāt par prioritāti izvirzot darbības efektivitātes uzlabošanu.
SIA “Apranga” reģistrēta 2002. gadā un pieder lietuviešu Akcine preybos bendrove “Apranga”.