SIA “Reitan Convenience Latvia”, kura pamatdarbības veids ir Narvesen zīmola vadība, mazumtirdzniecības tīkla attīstība un mazumtirdzniecība 193 tirdzniecības vietās Latvijā, kā arī 28 Caffeine zīmola kafejnīcu pārvaldīšana, aizvadītajā gadā palielinājis apgrozījumu par 8,7%. “Lursoft IT” dati rāda, ka 2023. gadā SIA “Reitan Convenience Latvia” apgrozījums audzis līdz 87,24 milj. EUR, savukārt peļņa pēc nodokļu nomaksas sasniegusi 889,88 tūkst. EUR. Jānorāda, ka laika periodā no 2020. līdz 2022. gadam uzņēmums strādāja ar zaudējumiem.
2023. gadā SIA “Reitan Convenience Latvia” atvēra vienu jaunu Narvessen veikalu, kā arī turpināja darbu pie tirdzniecības vietu kvalitātes uzlabošanas, sortimenta pilnveidošanas un klientu lojalitātes stiprināšanas. Sadarbībā ar Latvijas ražotājiem izstrādāti jauni produkti, nostiprinot Narvessen vietu starp vadošajiem Latvijas kafijas un “uzkodas pa ceļam” tirgus dalībniekiem. Pērn turpināts attīstīt arī Caffeine kafejnīcu tīklu, atverot četras jaunas kafejnīcas Rīgā, lidostā “Rīga” un Liepājā. Uzņēmums uzlabojis lojalitātes aplikāciju, kā arī strādājis pie mārketinga aktivitātēm, lai paaugstinātu sezonālo dzērienu pārdošanu.
SIA “Reitan Convenience Latvia” reģistrēts 1997. gadā un pieder norvēģu REITAN CONVENIENCE AS. “Lursoft IT” dati rāda, ka SIA “Reitan Convenience Latvia” pērn bija nodarbināti 226 darbinieki.