Maizes un maizes izstrādājumu tirgotāja AS “Hanzas Maiznīcas” apgrozījums 2023. gadā samazinājies par 5,92%, sarūkot līdz 14,57 milj. EUR. “Lursoft IT” Multi atskaites dati rāda, ka jau devīto gadu pēc kārtas AS “Hanzas Maiznīcas” strādājusi ar zaudējumiem, pērn to apmēram sasniedzot 2,95 milj. EUR. Uzņēmums norādījis, ka finanšu rezultātu negatīvi ietekmējusi augstā inflācija, kā arī izmaiņas svaigās maizes tirgū un patērētāju zemā pirktspēja.
Pagājušajā gadā AS “Hanzas Maiznīcas” strādāja pie sortimenta paplašināšanas un receptūru pilnveidošanas, pastiprinātu uzmanību pievēršot produktu uzturvērtībai un īstenojot izglītojošu kampaņu, kurā aktualizēta pilngraudu lietošana uzturā. Šogad uzņēmums plāno saglabāt esošo pozīciju maizes tirgū, lielākajās maizes kategorijās piedāvājot jaunus produktus, atbalstot ar mārketinga aktivitātēm un turpinot ciešu sadarbību ar klientiem.
AS “Hanzas Maiznīcas” turpina pielāgot darbības modeli kopējā maizes tirgus krituma un konkurences pastiprināšanās riskiem.
“Lursoft IT” dati rāda, ka AS “Hanzas Maiznīcas” lielākais akcionārs ir AS “Hanzas maiznīca”, kas, savukārt, pieder igauņu AKTSIASELTS LEIBUR. Pērn AS “Hanzas Maiznīcas” bija darba devējs 49 darbiniekiem.