Alojas novada uzņēmums SIA ALOJA-STARKELSEN aizvadītajā pārskata gadā turpinājis strauji attīstīties visos trīs iepriekš nospraustajos stratēģiskajos izaugsmes virzienos: ALOJAS zīmola un citu privāto preču zīmju produktu ražošanas un pārdošanas attīstība Baltijas valstīs, pārtikas piedevu ar Culinar zīmolu pārdošanas attīstība Baltijā un Baltkrievijā un bioloģiski audzētu kartupeļu cietes ilgtspējīgas ražošanas attīstība Latvijā. Lai arī vislielākais apgrozījuma kāpums pērn sasniegts tieši plaša patēriņa produktu pārdošanā, tomēr visos iepriekšminētajos attīstības virzienos turpinās ievērojams progress.
2011./2012. pārskata gadā SIA ALOJA-STARKELSEN izdevies savu apgrozījumu palielināt par 23,80%, sasniedzot 3,904 milj.Ls, savukārt peļņa pieaugusi no 70,726 tūkst.Ls 2010./2011.gadā līdz 180,909 tūkst.Ls pērn.
Aizvadītajā gadā SIA ALOJA-STARKELSEN paplašinājis ALOJAS zīmola produktu klāstu ar jaunām sausajām želejām. Sērijā atrodami septiņi jauni produkti, kuru pārdošana uzsākta gan Latvijā, gan Lietuvā, kā arī uzsākta vairāku jaunu produktu ražošana, izmantojot citu uzņēmumu privātās preču zīmes.
Uzņēmuma kopējo apgrozījumu palīdzējis pērn audzēt arī pārtikas izejvielu pārdošanas apjoma pieaugums. Īpaši labi rezultāti bijuši saistībā ar industriālo garšvielu izstrādi un piegādēm Baltijas valstu pārtikas ražotājiem.