Preču vairumtirdzniecības un mārketinga pakalpojumu sniedzējs SIA BMS-Baltijas Marketing Serviss aizvadītajā gadā apkalpojis vairāk nekā 4 900 tirdzniecības vietas visā Latvijā, kā arī sniedzis pakalpojumus kaimiņvalstīs Lietuvā un Igaunijā, norādīts iesniegtajā vadības ziņojumā.
SIA BMS-Baltijas Marketing Serviss produktu klāsts aptver gan dažādas mājsaimniecības preces, gan kosmētiku, pārtikas un vieglās rūpniecības preces. Uzņēmums Latvijā pārstāv tādus zināmus zīmolus, kā Duracell, Osram, Golden Lady, Costa Doro u.c.
2012.gadā SIA BMS-Baltijas Marketing Serviss kopumā apgrozījis 2,717 milj.Ls, kas ir par 19,47% jeb 442,762 tūkst.Ls vairāk nekā 2011.gadā. Pārskata gadu uzņēmums noslēdzis ar 1,074 tūkst.Ls peļņu.
Pēc Lursoft pieejamās informācijas, pagājušā gada jūlijā SIA BMS-Baltijas Marketing Serviss ierosināts tiesiskās aizsardzības process un tā paša gada novembrī noteikts, ka TAP īstenošanas termiņš ir 2 gadi. Kā norāda uzņēmuma vadība, SIA BMS-Baltijas Marketing Serviss izstrādājis TAP pasākumu plānu ar mērķi pilnā apmērā atjaunot uzņēmuma maksātspēju.
Šogad SIA BMS-Baltijas Marketing Serviss paredzējis turpināt uzsākto virzību jaunu sadarbības partneru piesaistē, tādejādi palielinot esošo produktu klāstu.
SIA BMS-Baltijas Marketing Serviss reģistrēts 1996.gadā, uzņēmuma kapitāldaļu turētāji ir Žanna un Juris Putņi.