Lai arī aizvadītajā gadā iedzīvotāju pirktspēja ir stabilizējusies, tomēr tas nav sekmējis AS Latvijas Pasts apgrozījuma pieaugumu, norādīts uzņēmuma iesniegtajā gada pārskatā. Kā skaidro uzņēmuma vadība, pērn aktivizējusies konkurējošo komersantu darbība, kā arī iedzīvotāji vairāk sākuši izmantot elektroniskos pakalpojumus, kas arī bijis viens no iemesliem, kādēļ nav audzis AS Latvijas Pasts apgrozījums. Lielāko iespaidu uz uzņēmuma ieņēmumiem atsājis universālo pasta pakalpojumu un Consigment sūtījumu apjomu samazinājums.
2012.gadā AS Latvijas Pasts kopumā apgrozījis 37,991 milj.Ls, kas ir par 3,43% vairāk nekā gadu iepriekš. Pārskata gads noslēgts ar 3,406 milj.Ls lielu peļņu pēc nodokļu nomakas.
Aizvadītajā gadā AS Latvijas Pasts turpinājis uzlabot esošo pakalpojumu kvalitāti un izvērtēt to rentabilitāti, kā arī uzsācis jaunu pakalpojumu attīstīšanu, tostarp kravu pārvadājumus, iespēju izņemt sūtījumus pie sadarbības partnera u.tml.
2013.gadā AS Latvijas Pasts paredzējis turpināt attīstīt savu pamatdarbību, īpašu uzmanību pievēršot sniedzamo pakalpojumu rentabilitātes un kvalitātes paaugstināšanai, kā arī darba organizācijas uzlabošanai. Tāpat arī uzņēmums plānojis intensīvi strādāt pie jaunu pakalpojumu izstrādes ne tikai Latvijas, bet arī ārvalstu klientiem. No 2014.gada 1.janvāra Latvijas Pastam uzlikts pienākums veikt latu apmaiņu pret Eiro 302 pasta nodaļās tajās apdzīvotajās vietās, kurās nav komercbanku filiāļu.