Dzērienu tirgotājs SIA Altia Latvia, kas ir Somijas valsts piederības Altia Plc meitas uzņēmums, 2013.gadā pabeidzis apvienošanās procesu ar SIA Jaunalko, kas tika uzsākts pēc tam, kad SIA Altia Latvia iegādājās SIA Jaunalko kapitāldaļas. Apvienošanās rezultātā SIA Altia Latvia savā īpašumā pārņēmis tādus Latvijas tirgū pazīstamus zīmolus, kā Arsenitch, Kurland, Delo un daudzus citus, kas palielināja uzņēmuma tirgus daļu līdz 18% degvīnu kategorijā, kā arī ļāva uzsākt degvīna Arsenitch veiksmīgu tirdzniecību Igaunijas tirgū.
SIA Altia Latvia vadība norāda, ka aizvadītajā gadā pieaugusi konkurence starp visiem tirgus dalībniekiem, kas prasījis papildus finanšu atbalstu produktu virzībai tirgū. Lielākie vīna, kā arī stipro alkoholisko dzērienu piegādātāji gada laikā vairākkārt palielinājuši produktu pašizmaksas cenas, tādēļ, lai saglabātu produktu konkurētspēju tirgū, uzņēmums tikai daļa no šī cenu paaugstinājuma novirzījis uz gala cenu klientiem, kas būtiski ietekmējis partneru produktu rentabilitāti.
Kopumā Latvijas alkoholisko dzērienu tirgus 2013.gadā saglabājies nemainīgs, salīdzinot ar 2012.gadu, pieaugot vien par 0,3%. SIA Altia Latvia pērn pārdevusi vairāk nekā 4,6 milj.l alkoholisko dzērienu, sasniedzot 27,091 milj.EUR (19,039 milj.Ls) apgrozījumu. Pārskata gadu uzņēmums noslēdzis ar 1,252 milj.EUR (880,459 tūkst.Ls) zaudējumiem.
SIA Altia Latvia norāda, ka 2014.gadā uzņēmums paredzējis turpināt darbu pie jaunu produktu un zīmolu izveides un to virzības Latvijas tirgū, uzsākot sadarbību arī ar jaunie piegādātājiem, izvēloties pasaulē atpazīstamus zīmolus. 2014.gadā tirgotājs plāno pārdošanas apjoma un peļņas pieaugumu.
SIA Altia Latvia reģistrēta 1995.gada janvārī. Uzņēmums ir ar attīstītu loģistikas, tirdzniecības un tirdzniecības struktūru, kas aizņem 10% no kopējā Latvijas alkoholisko dzērienu tirgus un vairāk nekā 15% no visu importēto alkoholisko dzērienu tirgus.