SIA CLEAR CHANNEL LATVIA 2013.gadā strādājis ar 1,246 milj.EUR (0,876 milj.Ls) apgrozījumu, kas salīdzinājumā ar 2012.gada rādītāju ir pieaugums par 8,61%. Straujāks nekā apgrozījumam pagājušajā gadā bijis pieaugums peļņai, kura, kā apliecina gada pārskatā publicētā informācija, pieaugusi par 53,91%, sasniedzot 251,309 tūkst.EUR (176,621 tūkst.Ls).
SIA CLEAR CHANNEL LATVIA norāda, ka pagājušajā gadā, lai veiksmīgi nodrošinātu kvalitatīvas on-line vides reklāmas pakalpojuma pārskata iespējas, ieviesta jauna vides reklāmas pārdošanas koncepcija Outdoor Impact, kuras galvenais uzdevums ir nodrošināt klientus ar informāciju par reklāmas kontaktu skaitu, reklāmas frekfenci un pārklājumu. Tieši pamatojoties uz Outdoor Impact vides eklāmas datu analīzes pārvaldes sistēmas sniegtajām iespējām tiek plānots šogad dažādot piedāvāto produktu un pakalpojumu klāstu, galveno uzsvaru liekot uz augstākas kvalitātes pakalpojumiem.
SIA CLEAR CHANNEL LATVIA reģistrēts 2001.gadā ar nosaukumu SIA Baltic Outdoor Company, kas uz pašreizējo nosaukumu nomainīts 2003.gada jūlijā. Uzņēmuma vienīgais dalībnieks ir zviedru Clear Channel Baltics & Russia Aktiebolag.