Viens no nozīmīgākajiem SIA Narvesen Baltija notikumiem aizvadītajā gadā bijis meitas uzņēmuma AS Preses Apvienība saplūšana ar SIA Narvesen Baltija, tādējādi izveidojot vienotu mazumtirdzniecības tīkla pārvaldības struktūru. Kā norādīts iesniegtajā pārskatā, apvienošanas rezultātā SIA Narvesen Baltija mazumtirdzniecības vietu skaits palielinājies par 164 tirdzniecības vietām, kopumā pērn uzņēmuma tīklā ietilpušas 258 tirdzniecības vietas visā Latvijā.
2014.gadā SIA Narvesen Baltija mazumtirdzniecības apjomi būtiski palielinājušies, pateicoties iespējai ievērojami paplašināt tīklu, atverot 32 jaunas tirdzniecības vietas. Kā atzīmē uzņēmuma vadība, pagājušajā gadā palielinājušies visi būtiskākie mazumtirdzniecības darbības rādītāji, tostarp, neskatoties uz negatīvo demogrāfijas tendenci un tirgus nestabilitāti, ir uzlabojusies klientu plūsma un uzņēmuma tirgus daļa.
Gada pārskatā publicētā informācija rāda, ka 2014.gadā SIA Narvesen Baltija apgrozījums sasniedzis 64,05 milj.EUR, kas ir pieaugums par 72,72%, savukārt peļņa pēc nodokļiem teju dubultojusies, pieaugot līdz 2,97 milj.EUR. Nodokļu maksājumos valsts budžetā uzņēmums aizvadītajā gadā samaksājis 795,34 tūkst.EUR.
Pērn SIA Narvesen Baltija turpinājusi koncentrēties uz ienesīgākajiem produktiem tās piedāvāto preču klāstā, kā rezultātā ievērojamu pārdošanas apjomu pieaugumu uzrādījusi kafijas, pārtikas un dzērienu tirdzniecība. Kā norāda uzņēmuma vadība, pēc izmaiņām konkurences vidē un tīkla paplašināšanas, SIA Narvesen Baltija ir izdevies nostiprināties arī tādās preču kategorijās, kā transporta biļetes, tabaka, loto un prese, tai pat laikā negatīvas tirgus tendences turpinājās priekšapmakses telekaršu segmentā.