Škoda automašīnu tirgotājs SIA Karlo Motors pērn uzsācis savas darbības otro desmitgadi, kas uzņēmumam bijis veiksmīgāks nekā 2013.gadā, jo gan Latvijā, gan Eiropas Savienībā kopumā automobiļu pārdošanas apjomi palielinājušies, tostarp SIA Karlo Motors pārdošanas apjomi kāpuši par 20,4%. Ja 2013.gadā SIA Karlo Motors apgrozījis 20,583 milj.EUR, tad pērn apgrozījums palielinājies līdz 24,773 milj.EUR, savukārt peļņa augusi vairāk nekā septiņas reizes, sasniedzot 463,5 tūkst.EUR. Nodokļu maksājumos valsts budžetā uzņēmums pērn samaksājis 2,760 milj.EUR.
2014.gadā SIA Karlo Motors pārdevis 1 285 jaunas Škoda automašīnas, kas ir par 236 vienībām vairāk nekā gadu iepriekš. Pārdošanas apjomu pieaugumu uzņēmuma vadība skaidro ar iedzīvotāju pirktspējas palielināšanos, līzinga kompāniju aktīvāku kreditēšanas atsākšanu, kā arī veiksmīgu dalību vairāku pašvaldību un privātā sektora izsludināto automobiļu iepirkumu konkursos. Mazlietotu automobiļu pārdošanas apjomi palielinājušies par 204 vienībām, savukārt autoservisa un rezerves daļu tirdzniecības apjomi pērn saglabājušies iepriekšējā gada līmenī.
Šogad uzņēmums izvirzījis mērķi palielināt neto apgrozījumu par 15%, tai skaitā automobiļu realizāciju līdz 1 450 vienībām.