Apģērbu veikalu Zara īpašnieks SIA Apranga LV galveno uzsvaru pagājušajā gadā licis uz darbības procesu efektivitātes uzlabošanu, kā arī personāla apmācību un kompetences paaugstināšanu, lai veicinātu pārdošanas apjomu pieaugumu.
Gada pārskatā SIA Apranga LV vadība norāda, ka 2014.gads vērtējams kā apmierinošs, jo izdevies saglabāt pārdošanas apjomus 2013.gada līmenī, tomēr darbības rezultāti parāda, ka atgūšanās pēc ātri mainīgajiem konkurences apstākļiem tirgū prasa vairāk resursu nekā plānots, turklāt nestabila politiskā un ekonomiskā situācija nav ļāvusi sasniegt plānotos ieņēmumus no ārvalstu tūristiem.
2014.gadā SIA Apranga LV apgrozījusi 11,590 milj.EUR, pēc nodokļu nomaksas gūstot 1,163 milj.EUR peļņu.
Šī gada SIA Apranga LV plāni ir orientēti uz zīmola pozīcijas nostiprināšanu tirgū pēc diviem salīdzinoši saspringtiem gadiem.
SIA Apranga LV reģistrēta 2004.gadā un pieder lietuviešu APB APRANGA, kurai Latvijā vēl bez SIA Apranga LV pieder vēl pieci uzņēmumi.